Meklējam projektu vadītāju 2016-09-06

Atbildības jomas darbā:

  • Sadarbības attīstība ar esošajiem sadarbības partneriem (reklāmas aģentūras/tiešie klienti utml.);
  • Jaunu sadarbības partneru piesaiste;
  • Pārdošanas plānu realizācija;
  • Palīdzība piedāvājumu sagatavošanā;
  • Sabiedrības pakalpojumu prezentēšana sadarbības klientiem;
  • Projekta plānošana, organizēšana un vadīšana;
  • Jauno attīstības projektu (akciju, pasākumu) ar sadarbības  partneriem plānošana un realizācija.

Mēs sagaidām kandidātus/-es ar:

  • Vismaz 2 gadu ilgu pieredzi pakalpojumu pārdošanas jomā;
  • Ļoti labām pārdošanas un prezentācijas iemaņām;
  • Aktīvu, komunikablu personību ar spēju patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
  • Orientēšanos uz mērķa sasniegšanu;
  • Augstu atbildības sajūtu un iniciatīvu, precizitāti un analītisku domāšanu;
  • Augstāko izglītību vai nepabeigtu augstāko izglītību;
  • Teicamām latviešu un krievu valodas zināšanām, angļu valodu sarunvalodas līmenī;
  • Ļoti labām datorprasmēm (MS Office).

Atbilstošākajiem kandidātiem piedāvāsim:

  • Interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
  • Iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
  • Darbu draudzīgā un jaukā komandā, sakārtotā un ērtā darba vidē.

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi „ projektu vadītājs” uz e-pastu: info@medialine.lv

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Valodu zināšanas: Angļu, Krievu, Latviešu

Darba laiks Pilna slodze

Darba vieta Rīga

Amats Projektu vadītājs

 

vairāk...
Izsoles rezultāti par brīvo reklāmas vietu uz Rīgas tiltiem 2016-07-13

Rakstiskas izsoles rezultāti par brīvo reklāmas vietu uz Rīgas tiltiem, satiksmes pārvadiem un gājēju tuneļiem iznomāšanu no 2016.gada līdz 2020.gadam iznomāšanu.

Lasīt vairāk

vairāk...
Jaunas reklāmas vietas 2015-09-15

Piedāvājam jaunas reklāmas vietas Rīgā: Krišjāņa Valdemāra ielā 77, Rītupes ielā 34, Viesītes ielā 3, Daugavgrīvas ielā 51/53, Balasta dambī 2 - Peses nama F plaknes, Aleksandra Čaka ielā 158, Barona ielā 20, Brīvības ielā 147

vairāk...
Par vides reklāmas aizliegumu Alkoholisko dzērienu aprites likumā 2014-02-21

2013.gada 20.jūnijā 3.lasījumā Saeima pieņēmusi grozījumus Alkoholisko dzērienu aprites likumā, paredzot alkoholisko dzērienu vides reklāmas aizliegumu. Minētais aizliegums ir iekļauts likuma 11.panta trešās daļas 5.punktā un stāsies spēkā 2014.gada 1.jūlijā.

Ņemot vērā, ka jēdziens vides reklāma nav skaidrots ne Alkoholisko dzērienu aprites likumā, ne citos Latvijas normatīvajos aktos, kā arī minētās normas uzraudzību veic Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, alkoholisko dzērienu nozares ražotāji ir vērsušies Ekonomikas ministrijā, norādot, ka nav skaidri saprotama normas piemērošana praksē.

Ekonomikas ministrija uzskata, ka, lai regulējuma jēga un mērķis būtu nepārprotami skaidrs ir nepieciešams veikt grozījumus Alkoholisko dzērienu aprites likumā, ņemot vērā, ka minētais jēdziens šobrīd tiek lietots tikai šajā normatīvajā aktā.

Informējam, ka Ekonomikas ministrija ir sagatavojusi un nosūtījusi Veselības ministrijai, kura šobrīd izstrādā grozījumus Alkoholisko dzērienu aprites likumā, priekšlikumus jēdziena vides reklāma skaidrojumam, rosinot vides reklāmu definēt kā reklāmu ārpus alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības vietām[1]. Tāpat informējam, ka rosināsim alkoholisko dzērienu reklāmas aizliegumu neattiecināt uz alkoholisko dzērienu preču zīmēm.

Ekonomikas ministrijas ieskatā jēdziens vides reklāma būtu skaidrojams šaurākā nozīmē un par vides reklāmu nebūtu uzskatāma jebkura reklāma, kas atrodas publiskā vietā. Ja mērķis būtu aizliegt alkohola reklāmu publiskās vietās, tad likumā būtu jāparedz alkohola reklāmas pilnīgs aizliegums vai jāizvēlas lietot normatīvajos aktos jau šobrīd atrodams jēdzienus reklāma publiskā vietā vai pret publisku vietu vērsta reklāma; reklāmas objekts (2012.gada 30.oktobra Ministru kabineta noteikumi Nr.732 Kārtība, kādā saņemama atļauja reklāmas izvietošanai publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu). Minētais izriet arī no Alkoholisko dzērienu aprites likuma 11.panta trešajā daļā uzskaitītajiem gadījumiem, kad alkoholisko dzērienu reklāma ir aizliegta. Secināms, ka par vides reklāmu šī likuma ietvaros nav uzskatāma jebkura reklāma publiskā vietā, jo alkohola reklāmas aizliegums uz sabiedriskā transporta, kas arī ir reklāma publiskā vietā, ir izdalīts atsevišķi, kas norāda uz to, ka 11.panta trešās daļas 5.punktā iekļautais vides reklāmas aizliegums neaptver visas publiskās vietās izvietotās reklāmas. Līdz ar to Ekonomikas ministrija uzskata, ka jēdziens vides reklāma lietojams šaurākā nozīmē.



[1] Atbilstoši Ministru kabineta 2010.gada 12.maija noteikumu Nr.440 „Noteikumi par tirdzniecības veidiem, kas saskaņojami ar pašvaldību, un tirdzniecības organizēšanas kārtību” 2.punkta 2.9.apakšpunktā noteiktajai tirdzniecības vietas definīcijai.

vairāk...
Priekšvēlēšanu aģitācijas iespējas vidē 2014-02-14

aģitācijas iespējas_2014.PDF

vairāk...
Jauna vieta reklāmai 2014-02-04

Baltic media line ir papildinājis savu vietu klāstu ar sienu Vecmīlgrāvī - Emmas ielā 19.

vairāk...
Lielākais brandmūris Rīgā 2014-01-15

Esam realizējuši līdz šim savu lielāko projektu – BMW Reklāma uz Preses nama fasādes.

vairāk...
Alkoholu vides reklāmā vairs nedrīkstēs popularizēt 2013-07-19

Šā gada 20.jūnijā Saeimas deputāti pieņēma grozījumus Alkoholisko dzērienu aprites likumā, kā rezultātā ar 2014.gada 1.jūliju alkoholiskos dzērienus, izmantojot vides reklāmu, reklamēt vairs nevarēs. Grozījumu mērķis ir radīt labvēlīgus priekšnoteikumus alkohola patēriņa ierobežošanai, īpaši attiecībā uz nepilngadīgām personām. Kā to norāda pētījumi, alkoholisko dzērienu patēriņš jauniešu vidū Latvijā joprojām ir viens no augstākajiem Eiropas Kopienas valstīs, tāpēc grozījumiem ir būtiska loma, lai risinātu nozīmīgas sociālas problēmas.

Saskaņā ar Alkoholisko dzērienu aprites likumu alkoholu ir aizliegts reklamēt arī izglītības un ārstniecības iestādēs un uz šo iestāžu ēkām un būvēm, uz vēstuļu korespondences un pasta sūtījumiem, uz grāmatu žurnālu, laikrakstu un to pielikumu ārējām lapām, kā arī uz sabiedriskā transporta līdzekļiem un tajos.

Grozījumi paredz, ka alkoholisko dzērienu reklāmā turpmāk būs ietverama informācija, kas brīdina sabiedrību par alkohola lietošanas negatīvo ietekmi, kā arī informē par alkoholisko dzērienu pārdošanas, iegādāšanās un nodošanas aizliegumu nepilngadīgām personām. Šādai informācijai atvēlami vismaz 10 procenti no konkrētās reklāmas apjoma.

Ar grozījumiem Alkoholisko dzērienu aprites likumā var iepazīties šeit.

vairāk...
Reklāma uz komunālo pakalpojumu rēķiniem 2013-06-15

No 2014. gada janvāra Baltic Media Line piedāvā iespēju pieteikties reklāmas izvietošanai uz "Rīgas Namu Pārvaldnieka" un "Rīgas Pilsētbūvnieka" ikmēneša rēķinu reversajām pusēm, tādējādi  padarot komunikāciju ar klientiem interesantāku un daudzveidīgāku.

vairāk...